آخرین مطالب

دانلود تمام آهنگ های سه برادر خداوردی با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود تمام آهنگ های سه برادر خداوردی کامل 

دانلود فول آلبوم سه برادر خداوردی 98 یکجا با کیفیت اصلی 320،128 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از سایت تابان موزیک

Download Full Album Khodaverdi Bros 2019

ذانلود آهنگ های سه برادر خداوردی

آهنگهای جدید 3 برادر خداوردی


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام دختر شما

Download New Music By Khodaverdi Bros Dokhtare Shoma

حال و هوای عشقت خودش یه دنیاست واسم

میخوام پیش تو باشه شیش دنگ این حواسم

حسی که به تو دارم دلی نه از رو عادت

وقتشه یه حرفایی رو بگم به خونوادت

دنیای منه دختر شما من بدون اون میرم تو کما

جونمم میدم واسه دخترتون میمیرم براش این خط این نشون

دنیای منه دختر شما من بدون اون میرم تو کما

جونمم میدم واسه دخترتون میمیرم براش این خط این نشون

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی سلبریتی

Download New Music Khodaverdi Bros Celebrity

تویی که خیلی باحالی یه عشق ایده آلی

چرا زنگ میزنم رد میدی نکنه بازم شمالی

بد به دلم راه نمیدم میدونم بازم میایی پیشم

اگه یروز از پیشم بری راستی راستی دیوونه میشم

سلبریتی قلبمی عشقمی نری دلمو بشکنی

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


آهنگ شاد سه برادر خداوردی دیش دیری دیرین ماشالا

Download Music Khodaverdi Bros Song Dish Diri Dirin Mashallah

کی از همه قشنگتره

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

کی از همه قشنگتره من من من من

کی از همه عزیزتره من من من من

کی از همه عاشقتره من من من من

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی و اسفندیار خوشگل لعنتی

Khodaverdi Bros & Esfandiyar Khoshgele Lanati

انقده خوب نباش خوشگل لعنتی
بخند برام فوری توو این هوای ملس عالی
بگو عشقم چقده تو نمک داری
آخه دوست دارم نکنه شک داری
وای عشق من
برق چشمات خشکم کرده
واقعا چشمات نامرده
بس که تو جذابی پیشت ماهم روشو کم کرده
موج موهات کاری کرده که دریا کم میاره

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام مست مستم کن

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Maste Mastam Kon

خوش اومد خوشم زبون ازش قاصره ساقیا کاری کن امشبو از یادم نره

باده از نو بده هنوز حواسم به جاست اختیار دلم ساقی به دست شماست

مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما می پیرستم کن

توو عالم مستی امشب شب یلداست

مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما می پیرستم کن

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود ریمیکس منو عشقم شما همه سه برادر خداوردی

Download New Remix By Khodaverdi Bros Mano Eshgham Shoma Hame

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی منو عشقم شما همه

Download New Song Khodaverdi Bros Mano Eshgham Shoma Hame

دوست داشتنیه خیلی خواستنیه
منو می کُشه چشاش دلو میبره نگاش
این آهنگو میخونم که همه حسودا بدونند
تویی عشق دلمو دلبر منو عزیز جونم
عزیز دلم کنارمه دوستش دارم یارمه
هر کی هر چی خواست بگه منو عشقم شما همه

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی و مصطفی صابری عروسی

یه عروس گل به سر یه دوماد شاه پسر

دارن از راه میرسن به همه بدین خبر

وای به همه بدین خبر

امشبو تا پنج صبح بخونیمو ساز بزنیم

دخترا  پسرا دست بزنید

دو فرشته از سفر که اومدن صبح سحر

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام تشت شیر

Download New Song Khodaverdi Bros Tashte Shir

هر کاری کردم تا بشی مال خودم تا بشی ماه خودم

عشق دلخواه خودم

دوس دارم بارونی باشه این هوا عادی نباشه تو بشی تموم دنیای خودم

باید قانونا بشی خانومم منم یک دنیا ازت ممنونم

باید توو زندگیم بجز تو خانومی نباشه همه چی خدای نکرده غیر قانونی نباشه

من فقط تورو میخوام اگه گلابو تشتو شیر و ماساژی نباشه نباشه

دیگه بسه قرارای سرکاری خیالت تخت باشه تا منو داری

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


 آهنگ سه برادر خداوردی مادر شوهر

Download New Music Khodaverdi Bros Madar Shohar

مادر شوهر خودش یه پا عروسه

امشب میخواد عروسشو ببوسه
یک شب رویایی دارن دوتاشون

حالا همگی دست بزنین براشون
حالا همگی دس بزنین براشون
وای که عروس ایرانی و لباس آنچنانی و اکستنشن تهرانی و
مادر شوهر چه کردی همه رو دیوونه کردی

عروس به این قشنگیو از کجا پیدا کردی
مادر شوهر چه کردی همه رو دیوونه کرد

ی عروس به این خانومی رو از کجا پیدا کردی

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام تخم دو زرده

Download Song By Khodaverdi Bros Tokhme 2 Zardeh

یه روز میگی پول میخوام
یه روز میگی کوفت میخوام
یه روز اسکی با کاپشن
یه روز ماشین فول آپشن
یه روز غرغر و خواهش
یه روز لوازم آرایش
تخم دو زرده میکنی مگه انقدر توقع داری

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی – سیار

Download New Song Khodaverdi Bros Sayyar

نمیچینم گلی که خار داره دلبر
نگیرم دلبری که یار داره دلبر
دل من گدای چشم ساه دلبر
جون من فدای ناز و ادای دلبر
سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


موزیک سه برادر خداوردی به نام برار

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Berar

دلم خونه برار فراری شد ز خانه
دلم خونه برار فراری شد ز خانه
وردار جمعه بیا که دلبر عروسی داره
وردار جمعه بیا که دلبر عروسی داره
آسمونم ببار امشو عروسی یاره
آسمونم ببار امشو عروسی یاره
دلم تنگه خدا دلبر عروسی داره
دلم تنگه خدا که دلبر عروسی داره
آی برار آی برار و بده جام شرابم
که حال دل خرابه

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود ریمیکس جدید سولی دنس و سه برادر خداوردی به نام هزینه

Download New Remix By Soli Dance And Khodaverdi Bros Called Hazineh

( تریبال رمیکس )

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


آهنگ سه برادر خداوردی به نام هزینه

Download New Music Khodaverdi Bros Called Hazineh

جایی که عطر تو باشه
یه فضای عاشقونه‌ست
یه نفر مسته با عطرت
اعتیاد این دیوونه‌ست
از امروز قلب من برا تو میشه
از امروز حواسم پرتِ تو میشه
همه ی هزینه ها برا تو میشه
بهترین کاره که بگم بمون، بگی باشه

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی و زکریا به نام شما خونتون سوسک داره

Download New Song By Khodaverdi Bros And Zekeria + Shoma Khoonatoon Soosk Dare

شما خونتون سوسک داره خانومت دوست داره
هی پشت هم بگه به شما
جیگری من میمونی یا نه؟ بله بله بله
عاشق من میمونی یا نه؟ بله بله بله
تو نفس من میمونی یا نه؟ بله یله بله
ولی شما خونتون سوسک داره … بله بله بله
یه سوسک مشکی میبینم
بهترین تیپ تورو، تریپ مشکی میبینم

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی بپر بپر

Download New Song By Khodaverdi Bros Bepar Bepar

مشب همگی بیخیال چت بیخیال بارون و
خیابون و بیا بخند به این دنیای داغون
و تو این شعرای تکراری تا خوابت نبره
آره حواستو خوب جمع کن چون ممکنه یارت بپره
بپر بپره خوابت نبره بپر بپره خوابت نبره
با دلم بازی نکن یه امشبو جوو احساسی نکن یه امشبو
دیگه بسه هی همش نم نم بارون

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی و زکریا شله شله

Download New Song By Khodaverdi Bros And Zekeria Called Shole Shole

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام جغور بغور

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Jaghoor Baghoor

دوست دارم جغور بغور درست کنم با
جیگرت
اگه قابل بدونی بشم دوماد مادرت
دوست دارم تو قلب تو یه نقش خوب بازی کنم
اگه عشق من تویی خودم میشم
بازیگرت خودم میشم بازیگرت
تو که عشق جغور بغوری بانمک و صبوری
میام تورو میگیرمت با اینکه که از ما دوری
عشق جقور بغوری با نمک و صبوری
میام تورو میگیرمت با اینکه یکم از ما

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام مورچه داره

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Moorche Dare

شما خونتون مورچه داره
نه نداره
انگاری داره ؟ نه نداره
پس چرا میلرزه تنم
آتیش گرفته پیرهنم
انگاری داغه بدنم ، شما خونتون مورچه داره
شما خونتون مورچه داره
پس چرا من تب میکنم؟ فکرای بد بد میکنم
عشق تو رو رد میکنم ، شما خونتون مورچه داره

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی به نام رقص چاقو

Download New Song By Khodaverdi Bros Raghse Chaghoo

سالن جشنمون امشب چه تماشایی شده
مثل سینما شده، پر از تماشاچی شده
اومده یه پارچه خانوم شده
ماسی مجلس خانومی شاهزاده خانم
سوپر استار پرنسس

یه کیک داریم یه چاقو، نه جمبله نه جادو
مثل فرشته ها شده تو این همه هیاهوو
هنرنمایی میکنه خانومی با رقص چاقو

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ سه برادر خداوردی رقص عروس داماد

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Raghse Aroos Damad

عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه
این رقص عاشقیتون یادگاری می مونه
عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه
این بهترین سکانس کل زندگیتونه
دل دومادو بردی عروس با سلیقه
دوماد یه تار موتو به یه دنیا نمیده
دوماد گل میریزه زیر قدم هات
دوماد هز میکنه میرقصه باهات
برو هرجا میره شونه به شونش

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)


دانلود آهنگ شاباش شاباش از سه برادر خداوردی

Download New Song By Khodaverdi Bros Called Shabash Shabash

( ورژن جدید )

دانلود آهنگ با کیفیت  (320)

دانلود آهنگ با کیفیت  (128)

نوشته دانلود تمام آهنگ های سه برادر خداوردی اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



سه برادر خداوردی | دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک - Nex1Music
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود آهنگ جدید سه برادر خداوردی - Nex1Music
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود فول آلبوم و تمام آهنگهای سه برادر خداوردی ۲۰۱۸ – ۹۷ - دانلود آهنگ جدید
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود تمام آهنگ های سه برادر خداوردی | آهنگ جدید و قدیمی MP3 کیفیت 320
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
اهنگ های سه برادر خداوردی | دانلود تمام آهنگهای جدید سه برادر خداوردی | به ...
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود تمامی آهنگ های سه برادر خداوردی - مختلف موزیک
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود آهنگ های سه برادر خداوردی (یکجا و تک تک با کیفیت اصلی)
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
دانلود آهنگ های جدید سه برادر خداوردی - بالموزیک
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
سه برادر خداوردی • دانلود آهنگ ها و آلبوم های سه برادر ... - نفیس موزیک
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
آهنگ سه برادر خداوردی - آپارات
15 مارس 2019 ... سه برادر خداوردی ، دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آهنگ شاد , سایت دانلود آهنگ.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش