آخرین مطالب

فروش پوشاک نو استوک برندهای اروپایی H&M-C&A

فروش پوشاک نو استوک برندهای اروپایی H&M-C&A

فروش پوشاک نو برند های اروپایی نو با ستاندارد اروپا - اماده ارسال به هر نفطه جهان از بنادر اروپا.

تنها نمایندگی انحصاری فروش استوک برند های اروپایی -کالا در انبار آلمان شرکت ما می باشد.
Bershka /
Bonita/
C&A
/Cache Cache
/Dept
/Frank Walder/
H&M/Kiabi/
Mix Sport/
Morgan/
Olsen/
S.Oliver/
Tom Tailor
این شرکت دارای انبار مجهز و با سابقه 45 ساله دراین امر می باشد و با داشتن قرار داد با برنده ای معتبر اروپایی اقدام به حراج اجناس فروشگاه های برند های معتبر اروپا نموده است.
توضیح: همانطور که مستحضرید پوشاک جهان دراسیای جنوب شرقی تولید می شوند و کپی برنده های اصلی نیز رواج دارد و در کشور ایران نیز از این خطر مصون نیستیم.
تفاوت: این یوشاک برندهاای اصلی اورپایی
1- پوشاک با برند اصلی از انبار های خود شرکت های تولید کننده صاحب برند با اجازه انحصاری تامین می گردد.
2- پوشاک مذکور به سفارش برند های اصلی داخل اروپا از اسیای شرقی تامین می شود اما با یک تفاوت.
3- تفاوت مهم: این پوشاک با استاندارد اروپا سفارش داده شده است/ رنگ ضد حساسیت/ مواد خام مرغوب/ دوخت با کیقیت/ اجزا با کیفیت انحصاری برند های مشهور جهانی
4- این پوشاک گواهینامه ورود به اروپا را دارد و بعد از بخش در فروشگاه ها - انتهای هر محموله توسط خود شرکت اصلی از فروشگاه های مجاز اروپا جمع می گردد و رسما در اختیار این شرکت قرار می گیرد.
5- این پوشاک کاملا نو و سالم هستند و 100% گارانتی می باشند.
6- پوشاک ما – دارا لیبل اصلی –کد تولید و اجازه فروش می باشد- و 100% می تواند توسط بازرس خریدار به هزینه خریدار بازرسی گردد.
7- قابل توجه که وارد گنندگان چینی نیز همین کالا را که درجه یک و اصل می باشد حتی با اینکه ممکن است برحی تولید چین هم باشد . اما برای بوتیک های معتبر از ما مستقیم از اروپا خرید می کنند. شاید دانستن این نکته برای شما جالب یاشد که اصل بودن و مواد اولیه اصلی در دسترس همگان حتی در چین هم نمی باشد .

مشخصات محوله های استوک نو اروپایی:
- این کالا ها میکس می باشند – 100% نو و بسته بندی شده تکی – رنگ میکس و سایز میکس و تعداد مخلوط می باشد.
- توجه شود هر عکس که شما می بینید می توانید فقط همه این کالا ها را یک جا با هم بخرید و درصد تنوع سایز و رنگ و نوع به صورت میکس می باشد و تک سایز نمی باشد. از تنوع سایز است اما درصد های ان نامشخص .
- قیمت خرید تحویل اروپا می باشد.
- کارتن های بسته بندی شده و یا هر عدل بندی که نیاز باشد ارسال می گردد. اما در انبار شرکت ما دراروپا این کالا باز بینی شده و بسته بندی کارتنی شده است که همه مشتریان ما این روش را ترجیح می دهند ولباس ها بدون هیچ گونه ضایغاتی تحویل گرفته می شود.
- حداقل خرید برای وارد کننده: 5 تن می باشد.
- حداکثر حجم کانتی 20 فوت 8 تن می باشد که ترجیح به خرید یک کانتین 8 تی می باشد.
- هزینه تفریبی کانتینر 20 فوت از آلمان تا جبل علی حدود 1500 یورو می باشد. حمل و ترحیص به عهده خریدار - واردات به عهده خریدار.
- صدور اسناد تجاری قانونی بعهده شرکت مادر همکار در آلمان می باشد.
- روش خرید- 10% رزرو- 40 % شروع سفارش – تسویه قبل از بارگیری در آ لمان.
- توجه –توجه
- به هیچ وجه امکان تفکیک کالا ها نمی باشد – فقط هر عکس اراده شده – شامل همان کالا ها به صورت میکس و100% گارانتی و نو می باشد. درخواست تفکیک بذیرفته نمی باشد . این کالا ها به قیمت حراج فروش می رود.
برند های زیر تامین کننده های انحصاری ما در اروپا می باشد.
لطفا جهت اخذ قیمت و شرایط اطلاعات و مشخصات و سوابق حرفه ای خودر ا به ادر س زیر ارسال /تلفن ثابت/ تلفن موبایل/ آدرس فروشگاه و بزرگانی/ نام شهر/ سابقه / تقاضا خرید / ایمیل جاری تان/ را از طریق سامانه تماس ارسال نامه وب سایت محترم ایستگاه ارسال فرمایید.

پوشاک زنانه | پوشاک برند اروپایی | پوشاک استوک نو اروپا | واردات لباس بچه | برند اروپایی | کفش وکیف | کابشن برند | جین اصلی |

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش