آخرین مطالب

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا

با بهترین کیفیت 128 و 320 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از رسانه تابان موزیک

Download New Music Hossein Tavakoli Asheghane Bia + Mp3

آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا

متن آهنگ عاشقانه بیا حسین توکلی

دلربای من باش که جان از تو بگیرم

بی تو قدمام جایی نمیرن
تو نگاه من باش که دنیارو ببینم

دنیا به منو چشم تو خیرن
عاشقانه بیا جانان من تو بمان

دلـــبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بهانه بیا دنیای من تو ببار

تازه کن جانم بر جان من تو ببار
عاشقانه بیا جانان من تو بمان

دلبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بهانه بیا دنیای من تو ببار

تازه کن جانم بر جان من تو ببار

آرام دلم باش که طوفانـــیه حالم

جانم با تو چه خوبه حالم
دیوانه ی من باش که مجنون تو باش

م تو باش که من زنده بمانم
عاشقانه بیا جانان من تو بمان

دلبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بهانه بیا دنــــیای من تو ببار

تازه کن جانم بر جان من تو ببار
عاشقانه بیا جانان من تو بمان

دلبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بهانه بیا دنیای من تو ببار

تازه کن جانم بر جان من تو ببار

حسین توکلی عاشقانه بیا

نوشته دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا - Nex1Music
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا | متن و کیفیت عالی - آپ موزیک
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا - رز موزیک
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام عاشقانه بیا - پاپ موزیک
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
حسین توکلی عاشقانه بیا | دانلود آهنگ جدید با متن Mp3 320 | 128
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ جدید حسین توکلی با نام عاشقانه بیا - نکست وان
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا | با دو کیفیت 320 و 128 | با ...
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا | به موزیک
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا - دانلود آهنگ جدید
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عاشقانه بیا بهمراه متن آهنگ با کیفیت ...
10 ساعت قبل ... حسین توکلی عاشقانه بیا ، دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا ، Download Music Hossein Tavakoli Asheghaneh Bia ، به همراه متن ترانه آهنگ ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش