آخرین مطالب

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام هر جای شهر با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی هر جای شهر

با کیفیت عالی 128 و 320 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از رسانه تابان موزیک

Download New Music Ali Yasini + Harjaye Shahr + Mp3

علی یاسینی هر جای شهر

متن آهنگ هرجای شهر علی یاسینی

هرجای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم

آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری
الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم

اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم
مگه کل این دنیـــا چندتا مثل تو داره

بیا که این دلم بی تو تنهاس بی کس و کاره
منو هیشـکی نمیفهمه جز تو یه نفر

دلو بردار هرجایی ببر نگه اش دار پیش خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو

دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسی و دورت
منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو

بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو

دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسی و دورت

نباشی خوابم نمیبره شب چشم باز

بیا تو دستات بچه شم باز

همه بهم میگن دستت انداخت
تو ببین چند باره میزنی زیر حرفات

هی میگی این دفعه فرق داره این دفه
منو هیشــکی نمیفهمه جز تو یه نفر

دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو

دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسی و دورت
منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر

دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو

دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسی و دورت

علی یاسینی هر جای شهر

نوشته دانلود آهنگ علی یاسینی به نام هر جای شهر اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



دانلود آهنگ علی یاسینی به نام هر جای شهر - رز موزیک
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
علی یاسینی هر جای شهر | دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای ... - Nex1Music
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ علی یاسینی به نام هر جای شهر - دانلود آهنگ جدید
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام هر جای شهر - پاپ موزیک
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای شهر رو میگردم کیفیت اصلی و کامل ...
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی ما با هم خاطره داریم ( کیفیت اصلی Mp3 )
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
علی یاسینی هر جای شهر : دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی هرجای شهر - پردیس موزیک
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای شهر (منو هیچکی نمیفهمه جز تو یه نفر ...
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
دانلود آهنگ جدید هرجای شهرو میگردم با صدای علی یاسینی - فاز موزیک
4 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام هر جای شهر Download New Music Ali Yasini - Har Jaye Shahr.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش