آخرین مطالب

دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار

با کیفیت اصلی 128 و 320 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از رسانه تابان موزیک

Download Music Sina Parsian + Esraar + Mp3

سینا پارسیان اصرار

متن آهنگ اصرار سینا پارسیان

دارم از دنیای تلخ و تیره و تار تو میرم

من به خاطر تو موندم و به اصرار تو میرم

سقف آرزوم چشات بود

اگه چشماتو ببندی زیر آوار تو میرم

اگه آرامش تو ازت گرفته بود

حضورم دیگه از الان به بعد آروم بگیر که از تو دورم

تو هوامو نداشتی

خواستم بمونم نذاشتی

دوست داشتمت همیشه چه قهر بودی چه آشتی

گفتم که آرزومه این بغضی که تو گلومه

بازشه و من تمومه حرفامو بگم نذاشتی

اگه من میرم تو میدونی

چراشو عاشقی همیشه درگیر غروره

نگو تقصیر منه خودت که دیدی من دلم دریاست

چشم تو شوره چشم تو شوره

تو هوامو نداشتی خواستم بمونم نذاشتی

دوست داشتمت همیشه چه قهر بودی چه آشتی

گفتم که آرزومه این بغضی که تو گلومه

بازشه و من تمومه حرفامو بگم نذاشتی

سینا پارسیان اصرار

نوشته دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی - آپ موزیک
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام اصرار - رز موزیک
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام اصرار - Nex1Music
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار با کیفیت اصلی 320 و متن
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار - پاپ موزیک
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار (تو هوامو نداشتی) | بهترین کیفیت ...
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار گفتم که آرزومه این بغضی که تو گلومه
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار 320 و 128 متن آهنگ - تابا موزیک
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
دانلود آهنگ سینا پارسیان با نام اصرار - نسل موزیک
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
سینا پارسیان اصرار : دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام اصرار
دانلود آهنگ سینا پارسیان اصرار متن و کیفیت عالی آپ موزیک امشب آهنگ جدید سینا پارسیان بنام اصرار با متن و بهترین کیفیت را آماده کرده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش