آخرین مطالب

دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ جدید امید جهان انتظار عاشقانه

با کیفیت اصلی 128 و 320 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از رسانه تابان موزیک

Download Music Omid Jahan + Entezare Asheghane + Mp3

امید جهان انتظار عاشقانه

متن آهنگ انتظار عاشقانه امید جهان

عاشقم چشم انتظارم 

من هنوزم بی قرارم
تورو بیشتر از همیشه

  دوست دارم دوست دارم

دست تو گرمی عشقو

میده به دستای سردم
زیر بارون مثل مجنون 

اسمتو زمزمه کردم

توی دریای نگاهت 

غرق رویای تو میشم
همه ی دنیارو دارم 

وقتی که تو هستی پیشم

میدونی وقتی نباشی 

دلم از غصه میمیره
ولی با معجزه ی عشق 

زنده میشه جون میگیره

عاشقم چشم انتظارم

من هنوزم بی قرارم
تورو بیشتر از همیشه 

دوست دارم دوست دارم

دست تو گرمی عشقو 

میده به دستای سردم
زیر بارون مثل مجنون 

اسمتو زمزمه کردم

امید جهان انتظار عاشقانه

نوشته دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



دانلود آهنگ امید جهان به نام انتظار عاشقانه - Nex1Music
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
امید جهان انتظار عاشقانه : دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام انتظار عاشقانه
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ امید جهان به نام انتظار عاشقانه - چت روم پویا
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ جدید امید جهان با نام انتظار عاشقانه - نکست وان
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ انتظار عاشقانه از امید جهان / Download Omid Jahan Entezar ...
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه با متن آهنگ از رسانه تابان موزیک
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه | با کیفیت عالی و متن آهنگ - آیرون ...
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
امید جهان به نام انتظار عاشقانه - دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ - آیرون موزیک
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
دانلود آهنگ امید جهان به نام انتظار عاشقانه با متن اهنگ از رسانه لیسن 2 ...
2 روز پیش ... امید جهان انتظار عاشقانه ، دانلود آهنگ امید جهان انتظار عاشقانه ، Download Music Omid Jahan Entezare Asheghaneh ، به همراه متن ترانه آهنگ انتظار ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش