آخرین مطالب

دانلود آهنگ علی یاسینی به چی زل میزنی

دانلود آهنگ علی یاسینی به چی زل میزنی

با کیفیت اصلی 128،320 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ از رسانه موسیقی تابان موزیک

Download Music Ali Yasini + Be Chi Zol Mizani

علی یاسینی به چی زل میزنی

متن آهنگ به چی زل میزنی علی یاسینی
این روانیو خودت ساختی

به چی زل میزنی
بریزش دور این همه عکسو

به چی قفلی زدی
گفتی بهم بمون کنارمو خود رفتی ولی
بسمه هرچی کشیدم گل گرفتم این دلو
قید همه چی رو زدی بیخیال شدی یهو
من که همپای تو بودم از کی میزدی جلو
این شهر منو یاد تو میندازه
کسی با تو نمیسازه جز من
رفتی منو پس میزدی از قصد بریم
بت حواسم هست اینو صد بار گفتم
این شهر منو یاد تو میندازه

علی یاسینی به چی زل میزنی

این جا نیستی و صدات میاد تو گوشم
توی هر جمعی برم تنها یه گوشم
تو خودت خواستی همش تیره بپوشم
این دلم دلتنگته دوباره تو نگام کنی
اسممو دوس دارم اگه تو صدام کنی
میشه باز صدام کنی
این شهر منو یاد تو میندازه
کسی با تو نمیسازه جز من
رفتی منو پس میزدی از قصد بریم
بت حواسم هست اینو صد بار گفتم

آهنگ غمگین به چی زل میزنی علی یاسینی با لینک مستقیم

نوشته دانلود آهنگ علی یاسینی به چی زل میزنی اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابان موزیک. پدیدار شد.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش